Így vásárolhat

 

Többféle vásárlási lehetőséget kínálunk

Az első pillanattól kezdve elkísérjük és támogatjuk önt! Pneumatikai komponensekkel és rendszerekkel vagy karbantartással kapcsolatos kérdésekben az AVENTICS nagy létszámú értékesítési csapata mellett világszerte számos értékesítési partner áll az ön rendelkezésére. Vásárlásait inkább kényelmesen, az eShopon keresztül szeretné intézni, vagy valamelyik eProcurement megoldásunk, például az EDI vagy az OCI iránt érdeklődik? Szakembereink ezekben a kérdésekben is támogatást nyújtanak.





Kapcsolat

Találja meg az önhöz legközelebbi kapcsolattartót. Szívesen adunk tanácsot!

 
Kapcsolatfelvételi
 

Igy tudja megrendelni...

AVENTICS eShop – éjjel-nappal elérhető

Szeretné kihasználni az eShop előnyeit?

Akkor már neki is láthat: az eShopon keresztül leadott megrendelését a nap huszonnégy órájában fogadjuk. A webáruházban összeállíthat emlékeztetőlistákat, feltölthet rendelési adatokat, és nyomon követheti megrendelésének állapotát. További előnyök:

  • Nincs minimális rendelési összeg.
  • Az árak és a rendelkezésre állás azonnal láthatók.

AVENTICS eShop

 
AVENTICS értékesítési partnerek – itt megtalálhatja az illetékes kapcsolattartót

Termékekkel vagy megrendeléssel kapcsolatos tanácsra van szüksége?

Szakértő értékesítési munkatársaink és partnereink személyesen adnak tanácsot az AVENTICS termékválasztékával kapcsolatban, az önálló komponensektől egészen az egyéni gépi megoldásokig.

A Kapcsolattartó keresése menüpont segítségével megtalálhatja az önhöz legközelebbi kapcsolattartót.

Értékesítési partner keresése

 
Pneumatika a specialistáktól Pneumatika a specialistáktól

Az egyszerű szeleptől a high-end szeleprendszerig, a dugattyúrúd nélküli hengertől a rugalmas megfogástechnikáig: pneumatikai megoldásaink jól bevált, megbízható és hosszú élettartamú termékek.

Tovább a termékekhez
 

Így optimalizálunk...

AVENTICS EDI – hibamentes és gyors adatcsere az Ön vállalata és az AVENTICS között

Szeretné automatizálni a rendelési folyamatot?

Az EDI (Electronic Data Interchange) elektronikus, szabványos folyamatokkal váltja ki a megrendelések kézi feldolgozását, így hibátlan és gyors adatcserét tesz lehetővé az ön vállalata és az AVENTICS között.

Egyéni EDI tanácsadásra van szüksége?
Lépjen kapcsolatba EDI tanácsadó szolgálatunkkal e-mailben az edi(at)aventics.com címen vagy a következő linken:

EDI tanácsadás

 
AVENTICS OCI – katalógusunk gyorsan integrálható az Ön megrendelési folyamatába

Szeretne hozzáférni legfrissebb katalógusadatainkhoz a saját rendszerében?

Ez bármikor lehetséges: a nyílt és szabványos OCI (Open Catalog Interface) katalógusinterfész segítségével közvetlenül integrálhatja online katalógusunkat a saját beszerzési folyamataiba. Kérjen OCI-hozzáférést e-mailben az edi(at)aventics.com címen vagy a következő linken:

OCI-hozzáférés kérése

 

Így szállítunk...

A 14:00-ig megrendelt, raktáron lévő árut* munkanapokon (hétfőtől péntekig) rendszerint még aznap kiküldjük.

Expressz szállításra vagy futárszolgálatra van szüksége, hogy a lehető leghamarabb hozzájuthasson megrendeléséhez? A megrendelés előtt egyeztessen a lehetséges kiszállítási időpontokról és a költségekről. További logisztikai kérdésekben is szívesen adunk tanácsot.

A konfigurált és raktárkészleten nem lévő termékeket bonyolultságuktól és megoldhatóságuktól függően rendszerint 5 munkanapon belül tudjuk kiszállítani. Adott esetben rövidebb szállítási határidő is lehetséges. Szükség esetén megvizsgáljuk önnek a lehetőségeket.

Már leadta megrendelését, és változtatási igénye van?

Szívesen segítünk benne! – Egyszerűen ossza meg velünk elképzelését.

Már átvette és kicsomagolta a küldeményt, de csak most vette észre tévedését? Akkor visszaküldés előtt feltétlenül lépjen velünk kapcsolatba, így a visszaszállítás gyorsan és biztonságosan bonyolítható.

Kapcsolattartó keresése

 

* A katalógusban a raktárkészleten lévő áru vastag betűtípussal szerepel.